جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو

مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو

بلاگ

ماشین لباسشویی از الزامات هر خانه و خانواده محسوب می شود و یکی از پر مصرف ترین وسایل برقی است. به همین جهت هم مهم است که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برندهای زیادی لباسشویی تولید می کنند که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های خاص خودشان هستند. مهم است که در زمان تهیه لباسشویی به برند آن توجه شود. ضمن این که لازم است با کمی بررسی و تحقیق درباره مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو اطلاعاتی را به دست آورد.

بکو یکی از تولیدکننده های لوازم خانگی در دنیا است که تولیدات آن در بازار ایران هم در دسترس است. ماشین لباسشویی این برند در ایران دارای محبوبیت است. آگاهی از مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو برای مصرف کننده ها ضروری است. 

مشخصات ماشین لباسشویی بکو

بعداً درباره مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو مطالبی آورده می شود. اما ابتدا خوب است که مصرف کننده درباره مشخصات آن مطالبی را بداند. به طور معمول مصرف کننده ها بر طبق امکانات و همچنین بودجه ای که کنار گذاشته اند به سراغ مدل های لباسشویی می روند. لباسشویی بکو به اندازه دیگر برندها شهرت ندارد، اما از نظر امکانات چیزی از آنها کم ندارد. از مشخصات این ماشین لباسشویی می توان به طراحی زیبا و کاربرپسند بودن آن اشاره کرد.   

در این لباسشویی از فناوری های مدرن مانند شست و شو با بخار استفاده شده است. به دلیل داشتن موتور کمپرسور اینورتر طول عمر آن بالا است. برنامه های این برند ماشین لباسشویی از تنوع برخوردار هستند و برای انواع لباس ها با جنس های مختلف می توان آن را تنظیم کرد. در ساخت آنها از قطعات با کیفیت استفاده می شود. مصرف انرژی در این دستگاه ها کم است و در مدل و قیمت تنوع دارند. ماشین های لباسشویی این برند دارای درب از جلو و درب از بالا هستند.   

برای آن لباسشویی و خشک کن جداگانه تهیه نشده است. همه کارها را ماشین لباسشویی به طور خودکار انجام می دهد و فقط لازم است که لباس ها در داخل آن ریخته شوند و مواد شوینده به آنها اضافه شود.

مزایای ماشین لباسشویی بکو

باید پیش از خرید درباره مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو به مصرف کننده اطلاعات داده شود. از مهم ترین مزایای ماشین لباسشویی این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

دارای استاندارد صرفه جویی در مصرف انرژی است.

برای شست و شو به مواد شوینده و آب کمی با کمک فناوری آکوافیوژن نیاز دارد.

با استفاده از فناوری آکواویو از پوسیده شدن و آسیب دیدن لباس ها جلوگیری می شود.

به فناوری مجهز است که مانع از ایجاد آلرژی در لباس نوزادها می شود.

موتور این لباسشویی در موقع کار بی صدا و بدون لرزش کار می کند.

در مقایسه با بقیه برندها عمر طولانی تری دارد.

برنامه های شست و شو نیز دارای تنوع زیادی هستند. 

معایب ماشین لباسشویی بکو

مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو به موارد بالا محدود نمی شود و از معایب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت این برند در مقایسه با دیگر ماشین های لباسشویی گران تر است.

هزینه تعمیر و همچنین تعویض قطعات آن نیز بالا است.

نمایندگی اصلی این برند در کشور ما وجود ندارد. 

خرید ماشین لباسشویی بکو

یکی از مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو این است که با رنج قیمت های مختلفی در بازار در دسترس هستند و هر کسی با توجه به بودجه اش می تواند ماشین مورد نظرش را انتخاب کند. قطعات داخلی این دستگاه دارای کیفیت خوبی هستند و می توان این ماشین را در دسته لوازم خانگی با کیفیت و طول عمر بالا قرار داد. با این لباسشویی می توان لباس ها را به طور خودکار شست و شو کرد و از تمیز بودن آنها مطمئن شد. ماشین لباسشویی میزان مناسب آب و مواد شوینده را به شکل خودکار تعیین می کند. همچنین زمان شست و شو، آبکشی و خشک کردن را بر طبق حالت و تعداد لباس ها مشخص می کند.  

ماشین های لباسشویی اتوماتیک این برند متشکل از یک درام مدور با روکشی است که بارگیری و تخلیه لباس ها را راحت تر می کند. این محفظه دایره ای شکل هم عمل شست و شو را و هم کار آبکشی و خشک کردن را انجام می دهد. 

قیمت ماشین لباسشویی بکو

با توجه به مزایا و معایب ماشین لباسشویی بکو باید به این مسئله توجه کرد که مهم ترین مزیت این دستگاه صرفه جویی در مصرف انرژی است. ممکن است ابتدا به نظر برسد که قیمت این ماشین گران است، ولی همین مزیت کافی است که در طولانی مدت هزینه های انرژی آب و برق را پایین بیاورد. این ماشین لباسشویی در دسته کارآمدترین ها قرار دارد. ضمانت موتورهای این لباسشویی معمولاً چند سال است و انتظار می رود که دست کم بتوان 10 سال از آن استفاده کرد. به این ترتیب، تا 10 سال به تعویض لباسشویی و هزینه مجدد برای آن نیازی نیست.   

دفتر مرکزی:08734245235
تلفن پشتیبانی: 09181762709
هفت روز هفته پاسخگوی شما هستیم.

دسته بندی براساس کالا

دسته بندی براساس برند

تلویزیون ال جی

برای خرید بهترین سری های تلویزیون ال جی در اندازه های مختلف کلیک کنید.