جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
معایب یخچال فریزر ال جی

معایب یخچال فریزر ال جی

بلاگ

روزگاری یخچال ها تنها به چند مدل محدود می شدند. اما این روزها تعداد زیادی تولیدکننده لوازم خانگی و از جمله یخچال در دنیا وجود دارد. کاربرد اصلی یخچال ها از گذشته تا به امروز نگهداری و حفاظت از مواد غذایی است که با قرار گرفتن در محیط فاسد می شوند و از بین می روند. درست است کارایی یخچال ها تغییر چندانی نکرده است، اما پیشرفت فناوری موجب شده است که امکانات بیشتری در طراحی های آن وارد شود و استفاده از آنها را ساده تر کند. معایب یخچال فریزر ال جی شاید چندان زیاد نباشد. اما بهتر است درمورد آن ها بیشتر بدانیم

 طراحی و شکل ظاهری یخچال نیز بسیار حائز اهمیت است. جایی که در فضای خانه و آشپزخانه به خود اختصاص می دهد و همچنین زیبایی که به فضا می دهد یا از آن می گیرد نمی توان نادیده گرفت. برند ال جی یکی از پرطرفدارترین تولیدکننده های لوازم خانگی است در ایران است. در حین کار با انواع یخچال ها و از جمله مدل های این برند ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم.

مدل های یخچال فریزرهای ال جی

یخچال فریزرهای ال جی تنوع بالایی در بازار دارند. به دلیل کیفیت خوبی که دارند در مقایسه با دیگر برندهای تولیدکننده یخچال در دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند. طراحی این یخچال ها هر سلیقه ای را پوشش می دهد و هر کسی با هر بودجه ای می تواند مدل مورد نظرش را انتخاب کند. از آنجا که ال جی تولیدکننده ای فعال است، دلایل زیادی موجب شده است که مصرف کننده ها به استفاده از تولیدات این برند روی آورند. این یخچال ها در طراحی های متنوعی در بازار در دسترس هستند که از آن جمله می توان به یخچال های دوقلو، یخچال های بالا و پایین، فرنچ و انواع ساید بای ساید اشاره کرد.

برخی از ایرادهای یخچال فریزر ال جی

از معایب یخچال فریزر ال جی می توان چند مورد زیر را نام برد:

  • یخچال فریزرهای ال جی دارای کمپرسور خطی هستند که در مواقع لازم کار می کند. آنها به نسبت کمپرسورهای معمولی حرارت و اصطکاک کمتری ایجاد می کنند. با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. اما همین قطعه ممکن است در این یخچال ها دچار اشکال شود که اتفاقاً رایج هم هست. یکی از علائم خراب بودن آن این است که هوای یخچال سرد نمی شود.
  • با این که این یخچال ها از کیفیت خوبی در مقایسه با دیگر برندها برخوردار هستند، اما در مواردی خنک کنندگی ضعیفی دارند. عوامل متنوعی در این مورد اثرگذار هستند.

دلایل خنک نشدن یخچال فریزر ال جی

یکی از مهم ترین معایب یخچال فریزر ال جی خنک نشدن آن است که از جمله علت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کثیف بودن کویل های کندانسور که جلوی سرد شدن هوای داخل یخچال را می گیرد.
  • خراب شدن موتور کندانسور یخچال که یکی از علائم آن ایجاد سر و صدا در حین کار کردن موتور است.
  • معیوب شدن موتور فن اوپراتور هم موجب می شود که هوای درون یخچال به خوبی سرد نشود.

هر کدام از این ایرادها می توانند موجب شوند که یخچال به خوبی سرد نشود و مواد غذایی در آن خراب شوند و کپک بزنند و کارکرد اصلی آن مختل شود.

دیگر ایرادهای یخچال فریزر ال جی

از دیگر معایب یخچال فریزر ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرسوده شدن رله شروع نیز یکی دیگر از این معایب به شمار می رود که در صورت بروز آن کمپرسور دچار مشکل می شود. برای تعیین ریشه مشکل این قطعه می توان از تست تداوم استفاده کرد.
  • خراب شدن فیلتر آب یخ ساز که موجب می شود کیفیت آب تغییر کند و دیگر عمل یخ سازی انجام نشود. در این مواقع می توان برای تعویض فیلترها اقدام کرد.
  • معیوب شدن کلید برق یخ ساز هم یکی دیگر از ایرادهای این برند یخچال محسوب می شود. برای بر طرف کردن آن می توان از دفترچه راهنما کمک گرفت.
  • خراب شدن برد کنترل هم موجب می شود که در موقع خارج کردن یخ اشکال ایجاد شود. در مواقع بروز مشکل، با وجود انتقال آب به یخ ساز یخی تولید نمی شود. در مواقع لزوم و با تشخیص تعمیرکار ماهر می توان برد کنترل را تعویض کرد.
  • نشتی دادن آب یخچال یکی دیگر از مشکلاتی که مصرف کننده های یخچال فریزرهای ال جی ممکن است با آن مواجه شوند.
  • گرفتگی و یخ زدگی یخچال می تواند مشکلات زیادی را برای مصرف کننده ایجاد کند. یکی از دلایل نشتی آب هم می تواند همین مسئله باشد. البته پیش از هر چیز علت آن باید کشف شود. در صورت بروز یخ زدگی یا گرفتگی می توان یخ را آب کرد یا گرفتگی ها را آب داغ از بین برد.
دفتر مرکزی:08734245235
تلفن پشتیبانی: 09181762709
هفت روز هفته پاسخگوی شما هستیم.

دسته بندی براساس کالا

دسته بندی براساس برند

تلویزیون ال جی

برای خرید بهترین سری های تلویزیون ال جی در اندازه های مختلف کلیک کنید.